Прагнучи покращити транспортне сполучення між Мальтою та сусіднім островом Гозо, британська компанія Hybrid Air Vehicles (HAV) вивчає можливість організації рейсів на дирижаблях. Переговори між HAV і Transport Malta вказують на багатообіцяюче майбутнє дирижаблів у регіоні.
Airlander 10, гібридний літальний апарат, розроблений HAV, пропонує стійкий та ефективний спосіб пересування. Поєднуючи підйомну силу гелію з потужністю двигуна під час зльоту і посадки, цей інноваційний літак може перевозити до 100 пасажирів або корисне навантаження до 10 тонн.
Плануючи виробляти до 24 дирижаблів на рік, HAV прагне революціонізувати регіональні авіаперевезення. Іспанська авіакомпанія Air Nostrum готова стати першим оператором дирижабля Airlander 10, визнаючи його потенціал для відкриття нових маршрутів і значного скорочення викидів.
Подорожі на дирижаблях мають численні переваги, серед яких мінімальний вплив на навколишнє середовище і можливість здійснювати польоти з будь-якої відносно рівної поверхні без необхідності використання звичайних злітно-посадкових смуг. Інтеграція дирижаблів у транспортну мережу між Мальтою і Гозо обіцяє значно покращити досвід пасажирів, скоротивши при цьому час у дорозі.
На відміну від традиційних аеропортів, термінали Airlander пропонують спокійне і просторе середовище, з достатньою кількістю місця для спілкування, роботи і відпочинку. Тихі двигуни літака та панорамні вікна забезпечують комфортну подорож, позбавлену звичної аеропортової метушні.
Незважаючи на початкові невдачі під час випробувань у 2016 році, HAV залишається відданим ідеї розвитку технології дирижаблів та революції в регіональних подорожах. Завдяки своїм унікальним можливостям дирижабль Airlander 10 відкриває нову еру сталих та зручних авіаперевезень для Мальти та Гозо.