Авіакомпанія Finnair запровадила нову цікаву послугу для своїх пасажирів, яка дозволяє їм користуватися месенджерами під час польоту. Ця зручна функція буде доступна на всіх європейських рейсах, що виконуються літаками Airbus, пише BTN Europe.
Починаючи з січня 2024 року, учасники програми лояльності Finnair Plus зможуть користуватися цією послугою безкоштовно. Пасажири, особливо учасники програми Finnair Plus зі статусом Gold та Platinum, матимуть привілей надсилати та отримувати повідомлення через такі популярні додатки, як WhatsApp, Viber, Kakao Talk, WeChat та iMessage.
Анссі Партанен, директор Finnair у Великобританії та Ірландії, зазначив: “Зараз, як ніколи, ми розуміємо важливість залишатися на зв’язку, навіть на висоті 35 000 футів. Ми впевнені, що ця нова ініціатива буде надзвичайно популярною серед наших шановних клієнтів”.
На додаток до послуги обміну повідомленнями, учасники програми Finnair Plus рівня Gold та Platinum отримають доступ до оновленого 30-хвилинного пакету потокового мовлення, що дозволить безперешкодно переглядати інтернет-сторінки під час польоту. Крім того, учасники програми Finnair Plus Platinum Lumo продовжать користуватися безкоштовним доступом до потокових сервісів під час коротких перельотів.