Франція пропонує політику мінімальних цін на авіаквитки в Європейському Союзі (ЄС) для вирішення соціальних та екологічних проблем, заявив міністр транспорту Франції Клеман Бон. Цей крок має на меті протидіяти тому, що вважається соціальним та екологічним “демпінгом”, і гарантувати, що надмірно низькі ціни на авіаквитки відображають їхню справжню екологічну вартість.
Починаючи з 2024 року, французький уряд планує запровадити таку мінімальну цінову політику на авіаквитки в межах ЄС, створивши прецедент для екологічних подорожей. Бон має намір боротися зі зміною клімату та сприяти більш сталому підходу до авіації.
Однак, підтримка цієї пропозиції широким загалом ЄС залишається невизначеною. Деякі експерти туристичної галузі, такі як Джон Ворт, експерт туристичної галузі та творець кампанії “Потяги для Європи”, вважають, що широка підтримка такої політики серед країн-членів ЄС може бути обмеженою.
Зокрема, Франція вже зробила кроки для зменшення вуглецевого сліду своїх внутрішніх перевезень. Уряд заборонив певні внутрішні рейси, якщо поїздка поїздом займає менше 2,5 годин. Хоча цей захід отримав як похвалу, так і критику, він підкреслює прихильність Франції до скорочення викидів парникових газів в авіаційному секторі.
Вплив авіаперельотів на навколишнє середовище викликає все більше занепокоєння. Грінпіс повідомляє, що подорожувати потягом в Європі часто в 2-4 рази дорожче, ніж літати. Зі 112 основних європейських маршрутів лише 12 залізничних ліній є швидшими і дешевшими за авіаперельоти.