10 захоплюючих фактів про літаки, які ви, мабуть, не знали!

Подорожувати європейськими поїздами в чотири рази дорожче, ніж літати літаком

Получай оперативную информацию в нашем телеграм канале
0 Shares
0
0
0
0

Згідно з нещодавнім дослідженням Грінпіс Великобританії, поїздка поїздом замість польоту до місць відпочинку в Європі може бути в середньому в чотири рази дорожчою, що свідчить про нагальну потребу змін у транспортній галузі.

Грінпіс проаналізував ціни на квитки на понад 100 маршрутів між великими європейськими містами і виявив, що вибір на користь еко-свідомої подорожі потягом обійдеться приблизно вдвічі дорожче, ніж переліт літаком. Однак розрив у вартості значно збільшується, коли йдеться про подорожі до та з Великої Британії, де залізничні сполучення несуть значний ціновий тягар.

Доктор Дуг Парр, директор з питань політики Грінпіс Великобританії, вказує на “викривлену економіку транспортної галузі”, яка обкладає залізничні компанії високими податками порівняно з авіакомпаніями, як на основну причину такого розриву. Такі нерівномірні регуляторні практики впливають не лише на навколишнє середовище, але й на права працівників.

Дослідження показало, що на 79 зі 112 маршрутів (близько 70%) авіаперевезення є більш бюджетним варіантом. Різниця в ціні особливо вражає на конкретних маршрутах, таких як подорож з Барселони до Лондона. Вибір поїзда для цієї подорожі виявився в середньому в десять разів дорожчим, а при бронюванні заздалегідь – до 30 разів дорожчим.

Грінпіс підкреслює, що вибір на користь поїздів може мати значний позитивний вплив на навколишнє середовище. Наприклад, заміна 3,36 мільйона щорічних перельотів з Лондона до Барселони на поїзди може заощадити приблизно 461 000 тонн парникових газів. Крім того, незважаючи на десятки щоденних залізничних сполучень між Лондоном та Единбургом, 3,4 мільйона пасажирів все ще обирають літак щороку.

Щоб вирішити ці проблеми, Грінпіс виступає за кілька важливих змін у галузі. Організація закликає уряд заборонити короткострокові рейси там, де існують життєздатні залізничні альтернативи, припинити субсидування авіакомпаній та аеропортів, поступово скасувати податкові пільги на гас та запровадити податок на часто літаючих пасажирів. Крім того, вони пропонують запровадити “кліматичні квитки”, які дозволять подорожувати низьковуглецевим громадським транспортом у межах країни чи регіону.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *