Єврокомісія пропонує розширити євроколію з Кракова до Львова
Фото: pixabay.com

Єврокомісія пропонує розширити євроколію з Кракова до Львова

Получай оперативную информацию в нашем телеграм канале
0 Shares
0
0
0
0

Європейська комісія та Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) пропонують інтегрувати залізничні мережі між Україною, Молдовою та ЄС. Для покращення сполучення вони рекомендують розширити європейську колію до Львова та Кишинева.

11 липня Європейська Комісія та Європейський інвестиційний банк опублікували дослідження, в якому йдеться про розгортання європейської колії на шляхах, що з’єднують Львів та Кишинів. Ця ініціатива знаменує собою значний крок до покращення транспортного сполучення між Польщею та Україною, а також Румунією та Молдовою.

Для досягнення безперешкодної інтеграції дослідники пропонують впровадити європейську колію (1435 мм) між Краковом/Катовіце (Польща) та Львовом (Україна), а також між Яссами (Румунія) та Кишиневом (Молдова) в якості першочергових інтеграційних кроків.

Єврокомісія пропонує розширити євроколію з Кракова до Львова

Тому, що зараз Україні зараз колії мають ширину 1520 мм і рухомий склад для них, відповідно, використовується інший. Саме тому неможливо запускати поїзди куди завгодно, наприклад до Праги, Кракова, Вроцлава, Берліна чи Бухареста й поставити на рейси будь-які вагони.

Для розвитку української залізничної мережі стандартної колії (1435 мм) вони пропонують наступні напрямки:

  1. українсько-польський кордон (Медика/Мостиська) – Львів
  2. українсько-польський кордон (Дорогуськ) – Ковель – Сарни – Коростень – Київ
  3. Львів – Красне – Тернопіль – Шепетівка – Звягель – Коростень
  4. Українсько-словацько-угорський кордон – Чоп – Ужгород – Самбір – Львів
  5. Київ – Полтава – Красноград – Харків/Дніпро
  6. Українсько-польський кордон (Гребенне – Рава-Руська) – Львів
  7. Львів – Івано-Франківськ – Чернівці – українсько-румунський кордон (Багринівка)
  8. Львів – Тернопіль – Хмельницький – Одеса – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь

Хоча інтеграція нових коридорів шириною 1435 мм в Україні та Молдові має важливе значення, її самої по собі може бути недостатньо для повної інтеграції із залізничними системами ЄС. Необхідні також додаткові заходи, такі як гармонізація залізничного законодавства із законодавством ЄС, впровадження технічних стандартів для експлуатації мережі 1435 мм, спрощення прикордонних і митних процедур.

Очікується, що розширення європейської залізничної мережі стимулюватиме торгівлю, прискорить післявоєнне відновлення та підтримає інтеграцію України та Молдови до ЄС. Модернізація існуючої інфраструктури також має важливе значення для ефективних перевезень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *