IndiGo, найбільший індійський бюджетний авіаперевізник, здійснив революцію у висадці пасажирів, дозволивши їм звільняти літаки за лічені хвилини. На відміну від типових перевізників, які використовують двоє дверей для висадки з лівого боку, IndiGo увійшла в історію як перша у світі бюджетна авіакомпанія, яка використовує троє дверей.
Стандартні носові та хвостові двері зліва, а також додаткові носові службові двері праворуч сприяють цьому інноваційному підходу. Праві службові двері в носовій частині зазвичай зарезервовані для завантаження бортового харчування. Однак, оскільки IndiGo не пропонує безкоштовне харчування, потреба у великому кейтерингу відпадає, що робить цей вихід доступним для висадки пасажирів.
Для подальшої оптимізації наземних операцій IndiGo використовує нестандартні 3-рівневі пасажирські пандуси замість традиційних сходів, таким чином пасажири можуть плавно спускатися на перон.
Європейські лоукостери Ryanair і Wizz Air досягли рекордного часу висадки – 25-30 хвилин, використовуючи дводверні трапи. Тридверний підхід IndiGo виграє кілька додаткових хвилин, дозволяючи здійснювати додаткові рейси або забезпечуючи буфер на випадок потенційних затримок.
Цей метод висадки пасажирів було реалізовано у 2022 році в аеропортах Делі, Мумбаї та Бенгалуру, а тепер ця технологія поширена на інші аеропорти у 2023 році.
Де недорого жити в подорожах?
Хочете знайти дешевий готель, хостел – сервіс hotelscombined.com, що порівнює ціни десятки систем бронювання готелів.
Або улюблений та всім знайомий booking.com