Планується запуск прямого поїзда з Києва до Кошице

Укрзалізниця змінила умови повернення квитків на міжнародних рейсах: Як повернути квиток

Получай оперативную информацию в нашем телеграм канале
0 Shares
0
0
0
0

Укрзалізниця посилює контроль придбання квитків на міжнародних напрямках, тим самим намагається завдати ще один удар по перекупницьких схемах: з 26 липня Укрзалізниця розширила перелік напрямків, квитки на які будуть доступні виключно онлайн. Цей перелік охопить нічні сполучення до/з найбільш популярних міжнародних хабів – Перемишля та Хелма.

Відтепер пасажири можуть придбати квитки на ці маршрути виключно через електронні канали продажу, включаючи офіційний мобільний додаток, чат-боти та веб-сайт. Впроваджуючи цифрові платформи, Укрзалізниця прагне спростити процес бронювання, унеможливити шахрайство та забезпечити більш комфортні умови для справжніх мандрівників.

У рамках комплексного підходу Укрзалізниця також удосконалила процедуру повернення квитків. Для поїздок у далекому сполученні на польських маршрутах повернення квитків здійснюватиметься виключно через спеціальні квиткові каси. Такий ретельний підхід гарантує максимальну прозорість та унеможливлює потенційні зловживання, пов’язані з купівлею, поверненням та перепродажем квитків.

Як повернути кошти за міжнародні поїздки за межі України

Пасажири, які бажають повернути кошти за міжнародні поїздки, можуть звернутися до кас міжнародних залізничних вокзалів в межах України, щоб ініціювати процес повернення коштів. Для цього необхідно пред’явити роздрукований квиток на папері формату А4 та заповнити заяву на повернення коштів.

Якщо ви не можете особисто відвідати квиткову касу, ви можете уповноважити родича або знайомого в Україні оформити відшкодування від вашого імені. Вони можуть надіслати електронний квиток електронною поштою або через інші месенджери (наприклад, Viber або Telegram). Разом з роздрукованим квитком вони повинні надати посвідчення особи, заповнити заяву на повернення коштів і вказати банківські реквізити платіжної картки, з якої було придбано квиток.

Терміни повернення коштів та продажу квитків

Пасажири мають право на повернення коштів протягом 180 днів з дати здійснення поїздки. Укрзалізниця прагне йти назустріч пасажирам, які бажають скористатися можливістю повернення коштів у касі.

Продаж квитків у міжнародному сполученні відбувається наступним чином:
  • Поїзди 23/24 та 19/20 Київ – Хелм: Онлайн-продаж, повернення коштів у касах
  • Поїзд 93/94 Харків – Хелм: Онлайн-продаж, повернення в касах
  • Поїзди 53/54 та 89/90 Київ – Перемишль: Онлайн-продаж, повернення коштів у залізничних касах
  • Поїзд 36/35 Одеса – Перемишль: Онлайн-продаж, повернення коштів у залізничних касах
  • Поїзд 32/31 Запоріжжя – Перемишль: Онлайн-продаж, повернення коштів у касах
  • Поїзд № 73/74 Харків – Перемишль: Онлайн-продаж, повернення коштів у залізничних касах
  • Поїзд №67/68 Київ – Варшава: Продаж виключно через мобільний додаток Укрзалізниці, повернення коштів у касах
  • Інтерсіті+ №705/706, 715/716 Київ – Перемишль: продаж через усі онлайн-платформи, повернення квитків онлайн
  • Поїзд №351К/351Л Київ – Кишинів: Продаж на всіх онлайн-платформах, повернення квитків онлайн

Поїзди №749/149 Київ – Відень, №140/149 Чоп – Відень, №961/962, 963/964 Мукачево – Кошице, №31, 33/34 Мукачево – Будапешт: Продаж та повернення квитків здійснюється через залізничні каси (триває інтеграція із залізницями-партнерами)

Укрзалізниця закликає пасажирів не підтримувати перекупників квитків
перекупників квитків, уникати шахрайських дій та забезпечити собі безпроблемну подорож, користуючись офіційними каналами продажу та повернення квитків.

Де недорого жити в подорожах?

Хочете знайти дешевий готель, хостел – сервіс hotelscombined.com, що порівнює ціни десятки систем бронювання готелів.

Або улюблений та всім знайомий booking.com
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *